28 maj 2013

Ally Regins bloggar om LOREM IPSUM

Min bilder
Jag heter Ally, är 23 år gammal och studerar Förlags- och Bokmarknadskunskap i Lund. I den här bloggen skriver jag om allt som handlar om böcker och litteratur. Det blir mycket omslag och filmatiseringar.

 Ally Regins bloggar om LOREM IPSUM på sin bokblogg "Mitt eget rum". Hennes favoritepisod i boken är när Pär sträckt sig i ryggen och fylld av självömkan och rädsla för de anonyma hatbreven han fått ringer sin gammelfaster för att få tröst och råd.

"Min personliga favorit i boken är Pärs gammelfaster vars dialog är väldigt bra skriven och frammanar en typiskt bild hos mig av en bestämt liten skånsk tant. Trots det sparsamma språket blir karaktärerna väldigt tydliga för mig."
läs inlägget i sin helhet på http://mittegetrum.blogspot.se/2013/05/lorem-ipsum.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar