20 sep. 2016

på väg till bokmässan i göteborg 2016

Så blev det att bege sig till Bokmässan i Göteborg i år. Jag har som ni kanske vet kluvna känslor inför detta jättejippo. Å ena sidan längtar jag efter att få möta alla trevliga människor IRL i branschen som jag nästan bara ser på sociala medier, å andra sidan blir jag trött av bara tanken att jag ska stå i monter i fyra dagar utan fönster och minimalt med syre.
I år har jag dock fler roliga saker att utföra på bokmässan. Fredag kl 15.00 i monter E 01:22 har Marita Lynard boksläpp för Självkänsla när introverta möter extroverta, en bok som Marita släpper på mitt BIMA-förlag. Jag ska också stå i monter A02:64 i egenskap som ordförande i föreningen Egenutgivarna och informera och vägleda i frågor kring indi-publishing.
Kanske syns vi folkhavet på bokmässan i Göteborg :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar