7 feb. 2016

SMÅLIT - en välorganiserad och välbesökt bokmässa

boksläpp för Vetlanda vintersaga på bokmässan
SMÅLIT på Kulturhuset Spira i Jönköping
Så härligt att medverka på Kulturhuset Spiras bokmässa i Jönköping i helgen. Synnerligen välbesökt och välorganiserad med intressanta föredrag hela tiden, både på speakers corner (som jag stod bordsgranne med och därför hörde alla programpunkter från) och på kaféscenen.

Det blev också ett litet gulligt boksläpp för Vetlanda vintersaga där jag från scenen berättade om tillkomsten av denna familjesaga som jag läste från Vetlanda stadshus i december som en del av Julklappskalendern. Dock tog mitt releasepartydrick med tillhörande snacks slut redan ett par timmar innan jag skulle på scenen. De besökande på bokmässan var väldigt törstiga....

Jätteroligt att också få träffa mina författarkollegor som jag oftast ser via sociala medier. Jag fickbland annat tillfälle att inhandla Jan Stenqvists nya roman "Vredens flod" som jag ser fram emot att läsa.

Författarkollegan Malin K Eriksson var en av dem som blev intervjuad på kaféscenen och det finns inspelat alla föredrag som ägde rum där. http://www.jp.se/article/vi-livesander-sma-lit-i-spira/

Är du intresserad av att inhandla Vetlanda vintersaga gör du det enklast via nätbokhandeln, Bokus, Adlibris
Härliga bokdiskussioner med besökare på bokmässan
Malin K Eriksson med ett rykande färskt ex av
Vetlanda vintersaga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar