26 jan. 2016

Vetlanda vintersaga har kommit idag!

JIPPI! Nu har Vetlanda vintersaga anlänt!

Just när jag befinner mig i den vietnamesiska vintervärmen med cirka 35 grader i skuggan har Vetlanda vintersaga anlänt till kylan i Sverige! 

Sagan om morfar Erik och hans barnbarn Linnea som helt oväntat spenderar hela december tillsammans. Vi lär känna Erik och Linnea och följer deras äventyr som leder fram till både gammal kärlek och ny vänskap!
Fantastiskt roligt att den nu finns i fysisk bokform. Så fort jag kommer hem till Sverige igen kontaktar jag samtliga som skrivit upp sig på beställningslistan. Är det ännu fler som vill inhandla den säljer jag den direkt från BIMA-förlag för 99 kr. Om ett par veckor finns den även tillgänglig hos nätbokhandlarna Bokus och Adlibris. Känns nästan knasigt att befinna sig så långt bort när min bok anländer till mitt hem i Vetlanda. När jag kommer hem ska jag ha en liten boksläppsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar