11 aug. 2013

Broaskogs Gårdsbutik och Trädgårdscafe

Annika Rydiander, driver Broaskogs Gårdsbutik och Trädgårdscafe.
Nu saluför hon även mina böcker!
I går gjorde jag ett besök till det fantastiska fiket i Broaskogs gårdsbutik och trädgårdscafe som ligger mitt ute i skogen i trakterna kring Moheda, Småland. Där finns Annika Rydiander som har många strängar på sin lyra. Vintertid avlar hon och rider in islandshästar. Sommartid driver hon secondhand- och presentbutik, gjuter betongskulpturer och håller kurser i ämnet. Hon har även i det fantastiska Broaskog en blomsterbutik med blommor, krukor och fröer. På gården finns också grisar och andra djur som barnen älskar att mata. Sist men absolut inte minst bakar hon FANTASTISKA kakor och bakelser. Minst ett besök per sommar blir det där. Mitt och barnens favoritställe, en otroligt skön känsla är det att befinna sig där, ströva runt, klappa djuren, fika och nu säljer Annika även Ingmar Bergman kände aldrig skuld och LOREM IPSUM i sin butik 129 kr/ st. Gör ett besök, ingen blir besviken!
Kolla in hennes hemsida http://broaskogsislandshastar.dinstudio.se/news_1.html och hennes facebooksida https://www.facebook.com/pages/Broaskogs-g%C3%A5rdsbutik-och-tr%C3%A4dg%C3%A5rdscaf%C3%A9/265081883551917?fref=ts
Butikschef Lars i Göranssons bokhandel i Varberg,
saluför nu mina böcker

Måste ju även berätta att Bokia i Varberg, Göranssons bokhandel i Varberg säljer mina böcker Ingmar Bergman kände aldrig skuld och LOREM IPSUM för samma pris 129 kr/st. http://bokhandel-varberg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar